Nástroje pre online spoluprácu a riadenie malých projektov

V posledných dňoch som strávil nejaký čas hľadaním vhodného nástroja pre jednoduchú a rýchlu online spoluprácu (zdieľaná tvorba a editácia dokumentov) a užitočného nástroja pre riadenie malého projektu (tvorba harmonogramu, pridelovanie úloh, sledovanie postupu prác na projekte).

Vyskúšal som nasledujúce nástroje:

Ganttov diagram pre Excel – jednoduchý a prehľadný nástroj pre plánovanie vytvorený v Exceli. Keďže nejde o webovú aplikáciu, nie je vhodný pre online spoluprácu.

Online aplikácia podporujúca viaceré biznis aktivity – webová aplikácia určená na podporu rôznych aktitív (projektový management, jednoduché CRM, plánovanie zdrojov, zdieľanie dokumentov). Používanie tejto aplikácie pri malom projekte by znamenalo zbytočne veľa réžie. Webová aplikácia aktuálne umožňuje vytvoriť si bezplatný účet, ale v podmienkach je upozornenie, že služba môže byť časom spoplatnená.

Google Docs – oklieštený textový a tabuľkový editor, ktorý umožňuje spoluprácu pri editovaní (podobne ako to umožňuje wiki). Pozitívne tiež hodnotím možnosť nastavovania práv (hoci je táto možnosť tiež pomerne oklieštená).

A výsledok? Zrejme tušíte, že za účelom kooperácie v rámci malého projektu som sa rozhodol pre Google Docs. Textové dokumenty editujeme spoločne a zoznam úloh udržiavame v hárku.

Máte zaujímavé skúsenosti pri používaní Google Docs? Podeľte sa s nimi.

Reklamy

About tomaskuzar

interested in web technologies and web marketing
This entry was posted in Project Management and tagged , . Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s