Prečo používať Twitter

Dal som si trochu námahy a pobrowsoval som net hľadajúc niekoľko presvedčivých agrumentov, prečo používať Twitter. Vyberám tri zdroje, ktoré ma azda najviac zaujali:

  • Chalan poslal na Twitter výzvu: “pracujem na prezentácií o Twittri na manažment – chcete sa pozdielať čo sa vam páči na službe Twitter?” Do 20 minút dostal 23 odpovedí. Pozrite si niektoré z nich.
  • Tu som zase našiel ozaj dlhý zoznam, prečo používať Twitter.
  • V tomto blogu chlapík píše, ako mu jeho Twitter účet neuveriteľne pomohol v podnikaní.

Takže na základe výsledkov z Googlu by som povedal, že ľudia odporúčajú Twitter argumentujúc týmito spôsobmi použitia: marketingová komunikácia, PR, budovanie značky, hľadanie práce, spolupráca, rýchle odpovede, aktuálne spravodajstvo, sledovanie obľúbeného športového tímu, záujem o politické dianie, pripomienkovač či záznamník splnených úloh, vyhľadávanie najaktuálnejšieho obsahu, možnosť použitia rôžnych Twitter aplikácií, možnosť nájsť dôveryhodných ľudí na Twittri … Presvedčilo vás to?

Mňa nie, osobne sa musím priznať, že veľmi dlhý čas som ani ja nerozumel významu služby Twitter, hoci som počul mnoho argumentov a možností použitia. Až raz … Až raz som sa dohodol s Lukášom Lučeničom, že pôjdeme na stretnutie o používaní služby Twitter – #twinecamp. A práve tam som stretol presvedčeného twittristu Petra Kučerku. A po tomto stretnutí som začal tweety písať pravidelne.

Zatiaľ sa však nemôžem pochváliť žiadnou veľkou Success Story (rátajú sa za úspech retweety? tie mám tri:  @lukaslucenic,  @davidpuha a moja manželka  @miriamkuzarova). Krátko po zahájení môjho aktívneho pôsobenia na Twittri som začal písať blog. Dokonca som sa aj vďaka Twittru rozhodol, že ho budem písať pravidelne. Vždy, keď napíšem nový príspevok, dám o ňom zvesť na Twitter, odkaz si dám tiež na Facebook a aj do statusu na gmail. Žial z Twittru mám len málo prístupov na môj blog, keďže ešte nemám veľké množstvo followerov. Ale nevzdávam sa, vraví sa, že výsledky aktívneho pôsobenia v sociálnych sieťach sa dostavia niekedy až po rokoch. A to je šanca aj pre vás vštkých – nevzdávajte sa.

About tomaskuzar

interested in web technologies and web marketing
This entry was posted in Social Media and tagged , . Bookmark the permalink.

Jedna reakcia na Prečo používať Twitter

  1. Martin Lojek píše:

    Twitter je “vonku” veľmi obľúbený. Verím, že stačí rok, rok a pol a bude rovnako obľúbený u väčšiny slovenských internetových užívateľov ako v anglicky hovoriacich krajinách.

Pridaj komentár

