Posterous vyzerá byť zaujímavá vec

Posterous objavil až dnes. Connectol som ho s mojím FB, s Twitter účtom a nakoniec aj s blogom na WordPresse. Povedzte, má to nejaký význam?
About tomaskuzar

interested in web technologies and web marketing
This entry was posted in IT lifestyle, Social Media. Bookmark the permalink.

2 reakcie na Posterous vyzerá byť zaujímavá vec

  1. Kandy Talbot píše:

    Samotna myslienka ma zmysel. Posterous ma inspiroval k technike odosielania prispevkov cez email. Nasledne automaticke spracovavanie mailboxov vyuzivam na roznych drobnych projektoch. Nie je nic lahsie ako “poslat mejl” – najme z mobilu.

  2. Marian K. píše:

    podobny je aj tumblr.com
    nasiel som ho, ked som hladal web stranku rappera Bene-ho. vyzera zaujimavo http://bene965.tumblr.com

Pridaj komentár

