Ako manželke vysvetliť rozdiel medzi PHP a Zend?

Hľadáme šikovného programátora na Vývesku. Tejto aktivite sa venuje manželka a tak sa ma pýtala, že čo má dať do job description. A ja som jej nato povedal, že Zend možno vedieť až tak nemuší, že by stačilo vedieť PHP. A hodil by sa ešte aj JavaScript a možno aj Ajax. Po týchto skratkách na mňa pozrela trochu nechápavo.

“Vieš, PHP je programovací jazyk, Zend je framework napísaný v PHP, chápeš.” Snažil som sa jej problematiku objasniť, ale rýchlo som zistil, že toto nie je cesta.

Druhý pokus. “Vieš, PHP je ako Felícia a Zend skôr ako Oktávia. A keď vieš jazdiť na Felícii, tak nebudeš mať veľký problém šoférovať ani Oktáviu, len tá Oktávia je trochu väčšia, rýchlejšia a pohodlnejšia.” A toto vysvetlenie viditeľne zabralo.

About tomaskuzar

interested in web technologies and web marketing
This entry was posted in IT lifestyle and tagged , . Bookmark the permalink.

5 reakcií na Ako manželke vysvetliť rozdiel medzi PHP a Zend?

  1. kajom píše:

    Je super, ze sa tak dari, ze si mozete dovolit platit programatora. Ale tak by to malo byt, lebo na dobrovolnictv sa take veci kvalitne tahat nedaju.

  2. svetlana23 píše:

    aha…ja som si iba teraz všimla vašu odpoved. No vtedy, ked som to písala pred rokom som chcela robiť Zend programátora, ale teraz už ani nie. Možno iba ak nejaký dizajn alebo podobné veci a možno frontend. Ako dobrovolník 🙂 Ale to vysvetlenie bolo dobré.

Pridaj komentár

