Tabletiť alebo mobilovať?

Foťák mi na mobile odišiel už dávnejšie a v posledných dňoch som prišiel aj o podsvietenie displeja. Stojím pred rozhodnutím, ako naložiť s mojou mobilnou existenciou. Musím povedať, že ma zaujala značka Samsung. Už mi ostáva len doriešiť dilemu: tablet alebo mobil?

Alebo si mám rovno počkať na Samsung Galaxy Tab 7. Priznám sa, že som z toho trochu zmatený a navyše mi začína unikať rozdiel medzi tabletom a mobilom. Máte v tom vy azda jasnejšie? (Ináč, keď vyriešim moju mobilnú dilemu, môžeme sa pobaviť o tom, ako dostať do takého zázraku výhodne internet.)

About tomaskuzar

interested in web technologies and web marketing
This entry was posted in IT lifestyle. Bookmark the permalink.

Jedna reakcia na Tabletiť alebo mobilovať?

  1. tomas píše:

    o2 internet za 6e mesacne bez obmedzeni?

Pridaj komentár

