Veľké sny produktového manažéra

Ján je svedomitý produktový manažér v nadnárodnom koncerne. Je fascinovaný vývojom nových produktov, ktoré zákazníci s obľubou nakupujú. Na začiatku je nápad a potom sa koleso vývoja roztočí – prieskum trhu, focusové skupiny, plán vývoja, marketing, PR, plán predaja, prospekty, komunikácia s predajcami. Čas beží a navoňané výrobky sa postupne objavujú na pultoch predajní. Ján tento kototoč pozná veľmi dobre a uvedomuje si dôležitosť poctivej analýzy predaja a úspešnosti marketingový kampaní. “Achjo”, povzdychne si Ján. Ján totiž vie, že bez dostatočného množstva relevantných dát, bez výkonných a ľahko dostupných nástrojov bude analýza dlhá a povrchná.

Čo chce mať Ján k dispozícii?

– čisté dáta o predajoch, kampaniach, o náladách zákazníkov v blogoch a sociálnych sieťach
– rýchly nástroj na analýzu dát najlepšie najlepšie s xls rozhraním

Čo by ste Janovi ďalej odporučili, aby mohol odviesť perfektnú prácu?

Reklamy

About tomaskuzar

interested in web technologies and web marketing
This entry was posted in IT lifestyle, Project Management and tagged . Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s