The Elder Scrolls V: Skyrim. Nič nie je nemožné

SkyrimNezvyknem hrať počítačové hry a prakticky sa v hernom svete neorientujem. Dal som si však námahu a pozrel som si čo teraz letí na Google Trends na Slovensku. A okrem iného som tam našiel zhluk pre mňa neznánych písmen – SKYRIM. Alebo celou vetou The Elder Scrolls V: Skyrim.

Samé oslavné recenzie, neuveriteľné predajné čísla už v prvých dňoch, oslnivá grafika, podmanivá hudba. Stačí si pozieť trailer na Youtube a Skyrim si nepochybne okamžite získa aj vaše srdce.

Počítačové hry sú neoddeliteľnou časťou životného štýlu ajtíkov. A aktuálne počítačový svet žije príchodom novej legendy. Jej meno je Skyrim. Nuž keby som mal silnejší počítať a pár evráčov navyše, zrejme by som neodolal.

About tomaskuzar

interested in web technologies and web marketing
This entry was posted in IT lifestyle and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 reakcií na The Elder Scrolls V: Skyrim. Nič nie je nemožné

  1. EndRiCH píše:

    Minimalna konfiguracia:: CPU Dual Core 2 GHz, 2 GB RAM, VGA 512 MB – Geforce 8800
    Doporucena konfiguracia: stvorjadro, 4gb ram pre Win7, Geforce 260 – 1GB

    Ja mam teraz dvojjadro, 8GB ram, 2*geforce 8800GT v SLI co ma vykon Geforce 260 a hratelne to mam akurat na nizkych detailoch, i ked som spustim aj na high spec. (Dokopy su 4: Low, medium, high, ultra + custom). Mal som pozicajnu aj Geforce 560Ti a s tou to neslo o moc lepsie, z coho vyplyva, ze aby si si to naozaj uzil, potrebujes stvorjadro. Takze tak.

  2. EndRiCH píše:

    Inak s integrovanou grafikou si moc toho nezahras, mozno akurat tak nejake built-in windows karty. 🙂

Pridaj komentár

