Mánia s Peugeot 208 pokračuje

Manželka sa každý druhý deň pýta: “Kedy si už konečne kúpime to auto?” Ale pointa naliehavej otázky nie primárne v novom aute ale v tom, aby som prestal obsesívne refreshovať všetky stránky, ktoré sa len mihnú okolo 208. Musím uznať, že marketingové oddelenie firmy Peugeot odvádza pri modeli 208 skvelú prácu. Lákavé fotky sú už na nete niekoľko mesiacov, neskôr pribúdali technické parametre, objavujú sa prvé videá, niektoré krajiny zverejnili cenníky. Ja len vyčkávam, kedy aj slovenský importér zverejní čarovnú cifru.

V mojom príspevku som chcel však poukázať ešte aj na inú okolnosť týkajúcu sa Peugeot 208 a to sú odhady predaja:

  • Pegeuot 205 – predaných 5,3 miliónov vozov
  • Peugeot 206 – 6,8 miliónov predaných vozov (stále sa vyrábajú ďalšie v podobe 206+)
  • Peugeot 207 – približne 3,0 predaných miliónov vozov (predaj tohto modelu veľmi skoro skončí)
  • Peugeot 208 – ktovie koľko, ale zdá sa, že veľa

A mnohé nasvedčuje tomu, že automobilka si s novým miláčikom davov verí a plánuje prekročiť predajnosť minulých modelov v tomto segmente. Väčšina áut v rámci jedného segmentu vyzerá rovnako, aj cena je skoro rovnaká, aj kvalita je na nerozoznanie. Ale len niektoré autíčka chytia za srdce.

Reklamy

About tomaskuzar

interested in web technologies and web marketing
This entry was posted in Peugeot and tagged , . Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s