Bike výlet vo štvorici – Android, GPS, manželka a ja

Je známe, že IT človeka nie je ľahké odtrhnúť od počítača – do chladničky ešte snáď zájde, s výletom na čerstvý vzduch je to už horšie. Ale podarilo sa a dnes sme so sebou vzali aj Android s GPS. A čudujte sa svete, vďaka mobilnej aplikácii endomondo sa nám dnešný výlet podarilo digitalizovať – viď priložený screenshot s trasou.

Zatiaľ musím povedať, že som s digitálnou formou cyklovýletu spokojný. Predtým som titiž skúšal aplikáciu RunKeeper, ale tá neumožňovala bezplatnú synchronizáciu Androidu s webovou aplikáciou. Nuž, nech žije Android a bezplatné aplikácie.

Máte obľúbenú Android aplikáciu, bez ktorej si už neviete predstaviť život?

 

About tomaskuzar

interested in web technologies and web marketing
This entry was posted in IT lifestyle and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 reakcie na Bike výlet vo štvorici – Android, GPS, manželka a ja

  1. Daniela píše:

    Nemám žiadnu takú hračičku, ale tiež by sa mi páčilo, keby som si mohla takto moje cyklovýlety zdokumentovať 🙂

  2. Stiv píše:

    🙂 … tak ja napr. dosť používam AK Notepad (synchronizácia s https://catch.com/), GTask , klasika ASTRO (file manager), ConnectBot (SSH klient – ten zatiaľ len skúšam), Dropbox, a Memories (denník :-))

    • tomaskuzar píše:

      Super. Ja si portfolio oblubenych Android App pomaly budujem. Opisany GPS je fajn na volny cas. A najnovsie sa chystam na Google Docs Offline, kde sa hovori, ze offline sa daju aj editovat. Nech zije Android 🙂

Pridaj komentár

