Megalomanstvo je regiónu pod Tatrami vlastné

Mal som rozpísaný iný blog, ale správa: “Megalomanské lyžiarske strediská na Spiši nepostavili” mi nedovolila nereagovať. V článku sa píše o lyžiarskych mega projektoch HorSKI Park a Spišský raj, ktoré už už majú stavať. Na druhej strane, možnosť lyžovania v malých strediskách ako Liptovská Teplička alebo Telgárt je výrazne obmedzená.

Cez víkend som trochu brázdil ulice mesta a urobil som si dve zastávky: rozostavaný projekt Horse a zanikajúci pivovar Tatran. Obchodné centrum Horse nám nadelila kríza – peňazí bolo veľa, ambícií ešte viac.

Pivovar Tatran, okolo ktorého som roky chodieval do školy ešte stojí. Ale už nie dlho. Na jeho mieste má vyrásť multifunkčné centrum. Že vraj najväčšie v regióne. Zrejme obchodné centrum Horse nie je dostatočným mementom.

Čo nie je mega, to sa pod Tatrami zrejme neráta. Či už ide o lyžiarské strediská, rekreačné resorty či obchodné projekty. Tatranský investor nepozná hraníc. A to som ešte nenavštívil Tatry Mountain Resorts (TMR), azda nabudúce.

About tomaskuzar

interested in web technologies and web marketing
This entry was posted in Poprad Tatry and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

