Ako pokračujú úvahy o dome v Poprade?

PopradV poslednom čase som sa na blogu trochu odmlčal. Jedným z hlavných dôvodov bolo finišovanie môjho doktorandského štúdia. Keď v reálnom svete stretnem nejedného verného čitateľa mojich príspevkov, nasleduje otázka, že ako sa mi darí s tou stavbou domu v Poprade. Uvádzam preto krátke zhrnutie:

  1. Dlhý čas som sa venoval skúmaniu rôznych lokalít v okrese Poprad. Ešte som neprišiel k finálnemu výsledku ale najnovšie sa mi pozdáva dedina Liptovská Teplička. Majú tam lokálne rádio a lokálnu televíziu. Na webovej stránke majú ozaj veľa informácii o dianí v dedine, o planovaných aktivitách aj o hosporárení. Navyše v okolí sú dobré podmienky na cyklistiku a časom možno aj na bežkovanie.
  2. Analyzoval som pracovný trh v Poprade a okolí. Musím povedať, že s robotou pre itečkára je to skôr biedne. Asi budem musieť pokračovať v rozvoji internetového biznisu    a keď sa mu bude dariť, tak sa relokujeme do Popradu.
  3. Bol som postavený pred neočakávanú výzvu. Tou je pokročilá rekonštrukcia nášho bytu: výmena elektrických rozvodov, nová kúpelňa, podlahy, nová kuchyňa. A všetko samozrejme vymaľovať. Myslím, že sa mi rekonštrukčné skúsenosti pri stavbe domu budú hodiť.

Toľko krátky update. Keby ste chceli vedieť detaily, dajte vedieť v komentároch alebo na mail.

About tomaskuzar

interested in web technologies and web marketing
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Ako pokračujú úvahy o dome v Poprade?

  1. M píše:

    A čo na to tvoja manželka?

    • tomaskuzar píše:

      Moja manželka je skôr mestský typ človeka – imponuje jej dopravná dostupnosť, veľké množstvo ľudí, kvalitné služby, kultúrne vyžitie. Na prekonanie rozporov života BA vs. PP existujú dve veľmi elegatné riešenia:
      1. Bude pokračovať prudký ekonomický, kultúrny aj politický rozvoj podtatranskej oblasti. V tomto prípade sa bude Bratislava javiť veľmi provinčne a nezaujímavo.
      2. Nepodarí sa zastaviť úpadok a rozklad Bratislavy. V tomto prípade život kdekoľvek mimo Bratislavy bude znamenať vykúpenie.

  2. M píše:

    A tie 2 riešenia na manželku platia? 🙂

  3. M píše:

    Sa mi zdalo.

Pridaj komentár

